فولاد قالب پلاستیک | خرید فولاد قالب پلاستیک

خرید فولاد قالب پلاستیک
برای خرید فولاد قالب پلاستیک با کارشناسان ما در بانک فولاد در ارتباط باشید.

خرید فولاد قالب پلاستیک

فولاد های قالب پلاستیک بدلیل مقاومت بسیار خوب در برابر حرارت ، پولیش کاری خوب ، مقاومت در برابر ضربه بالا و ویژگی های سایش خوب معروف هستند.  در هنگام خرید فولاد قالب پلاستیک توجه داشته باشید که از مشخصات فولاد قالب پلاستیک خوب میتوان به صافی سطح ، میزان خورنده بودن ، زمان ساخت و عمر فولاد ،نوع فولاد استفاده شده در آن ، گرین کاری بودن آن و همینطور عدم وجود درز و ترک در آن اشاره کرد. در نتیجه حتما هنگام خرید این موارد را مدنظر داشته باشید.

شرکت سیوراستال روسیه از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد دنیاست.

فولاد قالب پلاستیک گریدهای مختلفی دارد و این تفاوت گریدها باعث میشود تا هرکدام از اینها قابلیت پولیشکاری یا ماشینکاری بهتری را ارائه دهند. همچنین برخی از آنها مقاومت به خوردگی بهتری از خود نشان داده اند که باعث شده است ساخت آنها به ویژه برای تولید پلاستیک های تهاجمی شیمیایی مناسب باشد. اکثر فولادهای قالب پلاستیک از فولادهای از پیش سخت شده تهیه میشوند.

فولادهای قالب پلاستیکی در اشکال و مقاطع مختلفی همچون میلگرد و صفحه فولادی عرضه میشود. بانک فولاد نمایندگی فروش فولاد قالب پلاستیک در ایران میباشد . لذا جهت خرید فولاد قالب پلاستیک و همینطور برای اطلاع از قیمت فولاد قالب پلاستیک میتوانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

بانک فولاد با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش فولاد آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. برای خرید فولاد کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. تلفن های تماس بانک فولاد در سایت هستند.

تاریخ به روزرسانی : 1402/09/18

قیمتواحدنامکد
 ريال  720.000کیلوگرمفولاد قالب پلاستیک3582

 

نحوه تولید فولاد قالب پلاستیک به صورت سخت کاری میباشد. فولادهای قالب پلاستیک ، متناسب با نوع عملیات حرارتی و چقرمگی که دارند به چهار دسته تقسیم می شوند :

  • فولادهای پیش ساخته شده
  • فولاد های آنیل شده
  • فولادهای پیر سخت شونده
  • فولادهای پیش سخت شده

یکی دیگر از مشخصات فولاد قالب پلاستیک این است که این فولادها به صورت سخت کاری شده و بازپخت شده به بازار ارائه می شوند و می توان نقش قالب مورد نظر را روی آنها به صورت مستقیم اجرا و بهره برداری کرد. همچنین از جمله معایب آنها میتوان به سختی آن اشاره کرد ، زیرا سختی این گونه فولادها به تدریج از عمق کم میشود. در نتیجه اکثر قالب هایی که از این طریق ساخته میشوند دارای سختی یکسانی نیستند.

برای خرید فولاد قالب پلاستیک، استعلام قیمت فولاد قالب پلاستیک و هر گونه سوال درباره نحوه فروش فولاد قالب پلاستیک با کارشناسان ما در بانک فولاد در ارتباط باشید.

لطفا توجه داشته باشید که پیش از نهایی کردن خرید توسط کارشناسان ما از قیمت روز بازار مطلع شوید. به علت نوسانات قیمتی ارائه یک قیمت ثابت برای فولاد قالب پلاستیک ممکن نیست. کارشناسان ما می توانند به صورت لحظه ای شما را از قیمت بازار مطلع کنند.